کارخانه بلوک سبک ليپر مشهد

 
 
– کارخانه پاسارگاد پیمان پی ساز با وسعتی بالغ بر یک هکتار در استان خراسان رضوی، جاده آسیایی سنتو، کوی صنعت بعد از سه راه فردوسی واقع گردیده،که با بهترین ماشین آلات تمام اتوماتیک روز و فناوری نوین تجهیز شده که ظرفیت تولید نیم میلیون قطعه بلوک سبک بتنی را دارا می باشد.
وسعت زیاد،گستردگی فضای تولید، به روز بودن دستگاه ها، تلاش در حداقل دخالت نیروی انسانی و تولید با فناوری روز و استاندارد دنیا،باعث شده تا محصولی با کیفیت بالا و یکپارچه داشته باشیم.
 

مراحل توليد بلوک سبک ليپر مشهد:

 

– ابتدا مواد اولیه توسط ایستگاه توزین مصالح و باسکول اتوماتیک دیجیتالی اندازه گیری و بوسیله اسکرو به دو عدد میکسر انتقال پیدا می کند و بعد از اختلاط، توسط نوار نقاله به داخل دستگاه منتقل می شود، کلیه محصولات برروی پالت های فلزی تولید شده، که پر کردن قالب همراه با چهار ویبره و پرس 300 تنی به صورت همزمان صورت می پذیرد. سپس بلوکهای تولید شده برروی پالت های فلزی به سالن کیورینگ (اتاق بخار) منتقل شده و بعد از طی زمان مناسب عملیات جابجایی، بسته بندی و تسمه کشی صورت می پذیرد و پس از تایید بخش کنترل کیفیت و انجام SQFE جهت دپو و بارگیری به باند خروجی انتقال پیدا می کند.

کلیه مراحل و پروسس تولید مطابق استاندارد ملی ایران به شماره 7782 در بازرسی های حین تولید، توسط اپراتور و بر طبق تناوب بازرسی تعریف شده (عدد AQL)، واحد کنترل کیفیت و در آزمایشگاه بتون کارخانه با دستگاهها و لوازم آزمایشگاهی، کنترل و ثبت سوابق می گردد.